joi, 29 noiembrie 2007

imaginea săptămânii (IV)

de data aceasta o imagine ceva mai putin vesela. imi permit ceva explicatii. este realizata in baia mare, la periferie, in celebra locatie "craica", paraul pe langa care s-au aciuat hoardele de gipsies autohtoni. aici se traieste ca in urma cu cateva sute de ani. evident, nu spun nimic nou. multi cunoasteti situatia. mai trist este ca pe aici se intampla tot felul de porcarii, incepand cu uciderea copiilor, de catre parintii violenti, pana la infometarea animalelor, care, nici ele nu mai pot trai mult. calul acesta este un exemplu elocvent. se afla pe camp, intre dughenele tiganilor si blocurile din apropiere. un palc de muste ii roia in jurul capului, pe langa ochi, urechi si nari. initial am crezut ca e mort. dar cand am vazut ca-si ridica teasta si se uita la mine, am incremenit. unde sunt autoritatile statului, nu stim. vegheaza la respectarea drepturilor omului, intr-un stat democratic. am inteles. dar cu dreptul animalelor cum ramane? in alte tari europene, deja vedeam cateva dosare penale pentru aşa ceva. rusine!

Niciun comentariu: