duminică, 6 aprilie 2008

puberi sălbatici, la Negreşti - Oaş

Zilele trecute, un prieten mi-a trimis un mail. Un forward la un mail pe care îl primise, la rândul lui. Se făcea că tocmai acum câteva zile, în zona Negreşti - Oaş, câţiva adolescenţi au fost surprinşi măcelărind un petec de natură. Nu intru în detalii, veţi putea citi mai jos. Am rămas cu gura căscată văzând care este gradul de educaţie al generaţiei PC / messenger / ATV-uri, după cum a numit-o prietenul meu. El este un iubitor al naturii, cu ieşiri săptămânale pe coclaurile maramureşene. A văzut multe lucruri ciudate în toţi aceşti ani de drumeţii. Însă episodul de la Negreşti este unul rar întâlnit. Mai jos, aveţi textul:

Sent: Monday, March 31, 2008 10:04 AM

Subject: [a] salbaticii

Ieri, la Negresti Oas, ne-am dus sa zburam cu parapantele pt ca era o conditie de zile mari. Am ajuns pe dealul Tampa, unde ne-am intalnit cu o gasca de puberi, 12-14 ani. Erau multi, vreo 30-40, risipiti in grupulete pe tot dealul. Am crezut initial ca era o actiune organizata de vreun profesor. Dar erau acolo de capul lor. Nu ne-a venit sa ne credem ochilor ce au putut face copiii aia scapati de sub control... Aveau peturi de bere la ei, au baut, le-au imprastiat pe tot dealul, au halit si si-au aruncat pungile de gunoi in copaci, sticle de vin goale peste tot iar cel mai grav au inceput sa dea foc la pasunea uscata. Desi am protestat, am adunat peturi, i-am amenintat cu politia, au inceput sa dea foc, noi stingeam intr-un loc ei aprindeau in altul, vantul impingea flacarile spre padure... Am decolat si-i vedeam din aer...am coborat, am stins din nou... Arau dealul cu ATV-uri.... Spre dupa amiaza s-au carat. Sa vedeti dealul lor stramosesc din Terra Ausensis cum arata presarat cu gunoaie si pistruiat cu pete negre de arsura.... Saraca umanitate! Ma gandesc la cel fel de oameni sunt parintii lor, cu orasul lor de vile grotesti si strazile pline de limuzine. Cum poti sa le spui idiotilor aia ca fiecare foc aiurea arde din aerul si clima noastra?...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pritenul tau e un fraier.
Spre binele umanitatii, trebuia sa le sparga fetzele.
In rest, cand organizam o iesire ca asta?

Anonim spunea...

asta cred k era in urma cu 2 sau 3 saptamani... sincer si eu am fost atunci.. din fericire nu ma aflam in tabara celor pe care ai descriso mai sus.. dar cand ia-m vazut pe ceilalti mi-a venit sa ii leg de un copac..

cip spunea...

ar fi "nais" o ieşire a bloggerilor baimareni si nu numai. putem incerca. cand ziceti, eu am semnat pentru!