vineri, 5 septembrie 2008

directorul Penitenciarului Baia Mare, schimbat prin ordin al Ministrului Justitiei

Iată că materialele noastre au avut şi ecou. După o serie de emisiuni pe AXA TV şi Cinemar, precum şi articole în presa scrisă, autorităţile s-au sesizat. Astăzi, printr-un ordin al Ministrului Justitiei, Vasile Chiorean nu mai este directorul Penitenciarului Baia Mare. El a fost înlocuit cu Horia Chişu, un angajat al unităţii care avea ca sarcină urmărirea activităţii cadrelor din Penitenciarul Baia Mare. Încă din prima parte a săptămânii, am auzit că lucrurile se vor mişca foarte repede. Uite că surpriza a venit în dimineaţa aceasta. Culmea este că fostul (de acum) director Chiorean, sunat de colegii mei de la ştiri, nu a confirmat ordinul ministrului şi a încercat veşnicele eschive. Şi încă ceva. Azi dimineaţă, avusesem o înţelegere cu el în privinţa înregistrării unei emisiuni tocmai în biroul dânsului, în ideea că în weekend este ocupat şi nu poate veni la emisiunea de duminică, de la ora 19. Când să dau a pleca din redacţie, am fost sunat de un psiholog al unităţii, care mi-a transmis că directorul nu mai poate să-şi onoreze înţelegerea şi că îmi cere amânarea interviului până luni, din cauza unei şedinţe operative la care acesta trebuia să ia parte. Îmi era foarte limpede ce se întâmpla. Era clar că directorul era demis. Ghinion pentru el, un lucru bun pentru deţinuţi. Poate nu şi pentru cadre. Vom vedea. I-am spus respectivei doamne să-i transmită directorului concediu plăcut, având în vedere că va fi unul prelungit. A râs şi s-a făcut că nu înţelege, replicându-mi că nu-i poate transmite aşa ceva. Nicio problemă, îi transmit eu aici. Cu siguranţă mai dă un click pe net. Măcar pe google, la Vasile Chiorean. Până la concurs, numai bine. PS Mâine seară, de la 19, pe AXA, veţi putea urmări emisiunea În Spatele Frontului, în care mai mulţi deţinuţi ai Penitenciarului acuză conducerea instituţiei şi, implicit, pe directorul proaspăt trimis în concediu. Parcă îmi pare rău după Chiorean ăsta... Era un subiect bun. Bonus PS Nici bloggerii nu l-au iertat.

8 comentarii:

Anonim spunea...

vezi sa nu te urmareasca o dacie ieftina

Anonim spunea...

Ministrul de interne!???????
Mai documenteaza-te!

cip spunea...

e bine cand unii verifica ziaristii. reverificam si noi. e asa cum am spus. ordinul a fost semnat de ministru. nu pesonal, ci pentru, de catre secretarul general adjunct al ministerului, constantin radu ragea. joi, 4 sept. iar la penitenciar, comunicarea a venit din partea anp, la 3.30, vineri, 5 sept. alte nelamuriri?

Anonim spunea...

DOMNULE Ciprian cu DEOSEBITA consideratie va informez ca ANP (Administratia Natinala a Penitenciarelor) nu are nimic de a face cu Ministerul de Interne ci cu Ministerul Justitiei, a carei "anexa" este. Radu Ragea este consilierul MJ care se ocupa de relatia cu ANP!

Anonim spunea...

Măi Dragoş,articolele tale mă scârbesc la fel de mult ca cei care uită că trebuie să-şi facă pedeapsa în condiţiile date!!!
Că doar nu vom uita de cei săraci, de bătrâni,de copii,de pensionari, să le facem puşcăriaşilor întâi pensiuni de lux unde să poată să-şi povestească fărădelegile şi faptul că AU PROSTIT UN ZIARIST ŞI O TELEVIZIUNE CA aXA!!!!
Acum 10 ani era rău, azi e mai bine ca atunci...
Peste 10 ani sunt convins că va fi şi mai bine... Vei vedea tu...
Cum dracu ai găsit pe doi dintre cei mai perfizi dintre deţinuţii de acolo,cu zeci de procese pe rol,care costă enorm STATUL ROMÂN,şi consumă banii contribuabililor, chiar şi pe ai tăi?
Cred că te dai cu ei!!!
Eu ţi- i-aş da acasă şi mi-aş dori să te violeze,pentru că ar fii în stare!!!!

Anonim spunea...

da, e pertineta observatia. altundeva credeam ca bateti, domnule anonim. de aceea m-am intins cu explicatiile. de ce am scris interne... nu stiu. am gresit, e clar. am corectat, in ministerul justitiei. multumesc.

cip spunea...

mai, vasile, numai incultii ca tine au greturi cand sunt schimbati. si daca tot vine vorba de prostit, cred ca tu ai fost mai nocoros, prostindu-ti superiorii aproape un an intreg. ai fost o rusine pentru penitenciarul baia mare. si ai crezut ca poti scoate ziaristii din penitenciar dupa cum voiau muschii tai. na, ca de acum o sa stai tu pe tusa. si sa dispari la gherla, de unde ai venit.

Anonim spunea...

limbajul domnului dino ma face sa cred ca este o distractie pt dumnealui violui si amenintarea. Am crezut ca acestea se intalnesc doar la oameni redusi, sau poate chiar asa este. (o parere)