joi, 4 septembrie 2008

nesimţirea are un nume - Electrica

Septembrie, 04, 2008. Iată cum se prezintă artierul Săsar, văzut de pe str. Dragoş Vodă. Totul este beznă. Felinarul din cadru a luminat cât a putut, după care... S-a stins şi el, că doar mistăr Lupat ne face program după cum vrea muşchii lui. Noi, cei de pe Dragos Vodă, am fost mai norocoşi. Aici programul "curentul la raţie" a durat numai 5 minute. Spre deosebire de cei de peste Săsar, unde pana de curent a ţinut peste o oră. Unii erau sub duş, şi dintr-o dată s-au trezit că microcentrala nu mai merge, alţii aşteptau ca vecinii să le deschidă uşa de la intrare ce funcţionează cu interfon, alţii îşi programaseră cuporul cu microunde, câţiva au pierdut filmul preferat, foarte mulţi lucrau pe calculator şi, evident, nu salvaseră la momentul oportun şi am putea continua până... vine curentul. Nu e prima dereglare majoră la Electrica în ultimii ani. Foarte mulţi şi-au pârlit calculatoarele şi alte scule sensibile la variaţiile de curent, pe care le au în casă, la redarea curentului. Cine plăteşte? Sigur nu Electrica. În locul lui Lupan, mi-aş da demisia. Mi se pare de bun simţ. Evident, el nu o să-l aibă.

2 comentarii:

amatorul spunea...

a inceput "sezonul demisiilor", si eu ii sustin pe cei care vor sa plece de buna voie, inainte de a fi demisi cu forta. si inca ceva, sa nu ajungeti pe mana lui cip ca va paste demiterea.

cip spunea...

mda, cateodata asa e. s-a intamplat numai la penitenciar...