vineri, 5 septembrie 2008

update la demiterea directorului Penitenciarului

Am lansat-o, iar colegii au scobit, asa cum le sta in fire. Aflati mai multe de pe emaramures si citynews. Cand ma gandesc la faptul ca in presa scrisa asa ceva e mult mai greu de facut... Aceasta e una dintre realizarile presei pe internet. Ma refer la adaugarea in material a unui simplu link catre un site, o sursa, un blog sau chiar un ziar online concurent. Spre deosebire de presa scrisa, cea online elimina intr-o anumita masura concurenta. E mai greu sa cumperi trei ziare locale si inca vreo trei centrale in fiecare zi. In schimb, in fiecare dimineata, cu netul poti face minuni si "rasfoi" in cateva zeci de minute toata presa si cateva bloguri jurnalistice. Asa ca a te gandi ca poti detine o piata exclusiva de cititori e clar o utopie. Dar uite ca ma bag in detalii si uit esentialul.
De bun simt, colegii au postat in materialele lor privind demiterea directorului si un link catre blogul asta. Zic de bun simt, de parca daca nu ar fi facut-o i-as fi putut acuza de altceva :) Suntem colegi si daca mai este cazul sa o spun, o fac din nou. Oricand se poate prelua de aici orice material sau orice poza, fara nicio pretentie din partea mea.
Iar de click-uri sa auzim numai de bine. Azi am fost norocos. Mi-am mai adaugat vreo 10 - 20 peste medie :) Spor la scris, oameni buni!

Niciun comentariu: