marți, 23 septembrie 2008

Vlaşin le-a tras-o!

Vasile Vlaşin a greşit. Dacă voia să fie consilier, trebuia să facă treaba cu depunerea jurământului când avea el chef. Că nu e după cum vor unii sau alţii, ci după cum spune legea. Să vedem un articol? Să vedem. E din 215, cea cu alegerile locale. I-am dat copy - paste. Nu mă mai stresez să tastez. Mă oboseşte povestea asta, cu pasivitatea lui Vlaşin. Deci, ce spune articolul: Art. 34. (1) Consilierii ale caror mandate au fost validate depun in fata consiliului local urmatorul juramant in limba romana: "Jur sa respect Constitutia si legile tarii si sa fac, cu bunacredinta, tot ceea ce sta in puterile si priceperea mea pentru binele locuitorilor comunei ".. (orasului, judetului). Asa sa-mi ajute Dumnezeu!" (2) Consilierii care refuza sa depuna juramantul sunt considerati demisionati de drept. (3) Juramantul poate fi depus si fara formula religioasa. Repetăm? În faţa consiliului. Adică fix în faţa sălii de şedinţă, dacă e să o luăm stricto sensu. Vasile putea merge liniştit şi în curtea Primăriei, să zică propoziţiile alea. Zice ceva legea de cvorum, de prezenţa consilierilor, de dorinţele lor, de borderouri, de numărătoarea lui Bondici sau de avocaţii din consiliu? Nimic. Mai citiţi cu atenţie. Consilierii ale căror mandate au fost validate. Vlaşin a fost validat de instanţă. Corect? Corect. Ce mai trebuia? Să spună jurământul. În limba română. Şi în faţa Consiliului Local. Atât. Ce cvorum? Mă înfundă râsul când văd argumentul dezamăgiţilor. Dacă în sală era un singur consilier, el reprezenta consiliul. Că era în sală. Era destul. Sau nu? Citim legea? Revin. Vlaşin a greşit. A fost prea pasiv cu atitudinea consilierilor. Eu făceam treaba asta mult mai repede. Ce mă costa? Un succes venit mai rapid. Adevărul e că Vlaşin le-a tras-o. Scurt. Aici îmi pot permite să scriu titlul cum vreau, nu ca la ştiri, unde am dat-o cu mantă. Că, deh, avem un CNA. Felicitari Vasile! Deşi recunosc că aş fi vrut să le văd stricate planurile unora mai devreme.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Apoi nu stiu de ce o labarit-o atata Vlasin. Din prima trebuia sa le-o traga. Dar poate ca asa a fost preludiul...

Fain de tot !

Dar oare cum va fi postludiul ?

Abia acuma Vlasin devine om politic. Felicitari !