marți, 7 octombrie 2008

scrisoare de pe Electrolizei

Scrisoare deschisă către Municipalitatea băimăreană. O puteţi găsi pe blogul lui Adrian - Baia Mare în efect.
Buna ziua. Ma numesc [cenzurat], domiciliat in Baia Mare, strada Electrolizei bl: [cenzurat] Ap: [cenzurat], sint proprietar al locuintei in care locuiesc si tin sa va anunt ca sint un cetatean contribuabil, cu toate impozitele la zi. Doresc sa va aduc la cunostiinta faptul ca:1. La parterul imobilului mai sus mentionat este un non-stop unde tiganii stau toata ziua, unde consuma alcool la pahar, bere si cafea, in fata scarii mele (la intrarea in imobil), fac o mizerie infernala, galagie mare, iar noaptea iti este frica sa vii acasa de la lucru. Seara stau pe trepte si nu pot intra in scara de ei. Daca le ceri sa mearga din usa se leaga de noi. Am sesizat politia, dar nici un rezultat, iar dupa ce fac reclamatie ne ameninta si traim in teroare.2. Tiganii nu lucreaza, toata ziua asculta manele la volum maxim in spatele blocului. Reclamatile la politie nu isi fac efectul. Politiei parca ii este frica de ei. Nu mai vorbesc de mizeria din jurul blocului.3.Este un focar de infectie in toata zona si pericol de epidemie.VA INTREB:Sint eu obligat sa suport toate aceste lucruri ??Daca in zona unde locuiti dumneavoastra s-ar intampla asa ceva, nu v-ar deranja? Si presupun ca s-ar fi luat masuri deja.Sau problemele locatarilor din acest imobil sint prea nesemnificative legat de progresul din lumea Europeana.Cu multa stima si respect, va rog sa acordati o mica atentie doleantelor mele si ale locatarilor din imobil.Va rog respectuos sa-mi trimiteti raspuns la [cenzurat].
Mă abţin de la comentarii. Vi le recomand pe cele ale lui Adrian, accesând articolul său.

Niciun comentariu: