vineri, 27 iunie 2008

şmecherii ieftine, marca Estrada

Estrada ţine să ne convingă de faptul că se gândeşte tot mai serios la a adopta "coafura" unui tabloid. Mai nou, săptămânalul tânărului tandem liberal Cătană - Caoşan s-a apucat de update-uri pe site-ul publicaţiei. Foarte bine, cineva trebuie să-şi piardă vremea şi cu asta. Numai că, lucrând în presa locală de vreo şase ani, nu pot să nu remarc şmecheriile ieftine de care se folosesc unii sau alţii pentru a-şi lovi adversarii politici. OK, omul a greşit, taxează-l. Dar nu gratuit şi pe bază de zvonistică, şulfăreli şi şmenuri post campanie. Citind una dintre ultimele postări, aflu că sunt în urmă cu ştirile despre vreme. În PD-L bate o furtună de prima pagină şi eu savurez liniştit o budincă fierbinte (merge pe timpul ăsta, să încercaţi) pe terasă în Centrul Vechi. Se făcea că Sanda Roman, Corin Cherecheş şi Dănuţ Marinca s-au luat în gât cu prezidentul CJ, Mircea Man, ieşirea celor trei de pe listele consilierilor judeţeni ducând la o "ruptură iremediabilă". Ciudat cum sunt, nu-mi dau seama că e trecut de ora 10 seara şi îl sun pe doctorul Marinca. "Ce am făcut? Cu cine m-am certat? Ce tot bagă ăştia din burtă? Al cui e ziarul ăsta?" Deja eram penibil. Îi deranjam pe om aproape de toiul nopţii cu prostiile găsite pe net. Evident Dănuţ Marinca nu e certat cu Mircea Man. Dacă ar fi aşa, nu văd de ce nu ar recunoaşte, mai ales că ruptura e "iremediabilă". Doctorul mi-a explicat simplu. Renunţă la CJ pentru un loc în Parlament, funcţie pentru obţinerea căreia a şi făcut demersurile necesare, depunând nuş ce acte. Corin Cherecheş a renunţat la CJ pentru a face loc unui coleg din teritoriu, în vederea câştigării unor voturi pentru generale, iar cu Sanda Roman, povestea e clară. Ea e şi consilier local şi trebuia să aleagă. În final, am lămurit lucrurile, explicându-i doctorului Marinca ce şi cum cu patronatul de la Estrada. Ne-am amuzat amândoi şi aşa s-a gătat discuţia noastră. Am ajuns la concluzia logică: evident, articolul nu are nicio legătură cu faptul că mâine avem şedinţă de CJ, o întâlnire ce promite spectacol. Inutil să mai fac alte comentarii vizavi de articolul din Estrada. Evidenţele nu mai au nevoie de explicaţii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai un stil de/a scrie de.mi vine sa te chem la o bere :) Accepti?

cip spunea...

e cald. m-ai convins! scrie-mi pe anchetatorul, pe yahoo.com. sau gazzetarul, tot de pe yahoo.

Anonim spunea...

asa... azi si`a dat demisia din pd-l chereches... "sa se ocupe de afaceri"... mai intoxica estrada?

cip spunea...

evident. nu ati pomenit nimic de demisia lui cherecheş. pentru că nu ştiaţi de ea. iar marinca, aşa cum am spus, e in parlament. sunteţi bolnavi de scenarită sau nu vedeţi intoxicările cu care sunteţi alimentaţi? cu toţii suntem intoxicaţi, dar mai trebuie să şi triem nişte informaţii. şi eu am auzit că ghiţă bârle va trece la voi. pardon, la pnl. într-o oră, m-am întâlnit cu bârle, la o poveste. mi-a spus să fiu serios şi să îmi revin. pnl nu are ce să-i ofere în plus faţă de pd minus l, iar el nu are nevoie de altceva. acum pe cine să cred. pe bârle sau zvonistica? să dau ştirea sau nu? să o pun la şopârle sau nu?