marți, 19 iunie 2007

celebritatile si genialele lor elucubratii

Un prieten mi-a trimis cateva din perlele celebritatilor de tot soiul. Citindu-le, te tot miri unde le-a fost mintea cand le-au debitat.
"Lumea are voie sa aiba doua conturi; unul in lei, unul in lei, unul in valuta si inca unul pentru economii. Mai mult, nu." Florin Georgescu (fost ministru al finantelor) "S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar." Marian Vanghelie "A garanta proprietatea inseamna a limita dreptul omului asupra proprietatii lui." Ion Iliescu "Becali e un brand. Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau." Gigi Becali "Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atat de aureolate si in plan financiar." Cornel Dinu (antrenor de fotbal) "Familia e sfanta, pe cand patria... cum sa va spun... patria e sacra." Dumitru Dragomir (presedintele Ligii Profesioniste de fotbal) "Destinul meu a fost marcat de soarta." Dan Iosif (copil al strazii, apoi revolutionar, apoi consilierul lui Iliescu, in prezent parlamentar si om bogat) "Omul este o persoana umana." Gheorghe Hagi (fotbalist) "Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor." Gigi Becali "Eu sunt pe toate listele de corupti si arestati, dar nu am nicio greata." Viorel Hrebenciuc "Sigur ca am auzit de El Niño. E numele unui cantaret de muzica latina , nu?" Loredana Groza "Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989." Viorel Catarama "Omar Hayssam apartine tarii, este un bun al intregului popor." Adrian Nastase "Am invatat putin limba braziliana!" Loredana Groza "M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa." Gigi Becali "Fiecare are gusturile lui in muzica... N-are cum sa asculte toata lumea numai Schopenhauer." Costi Ionita

Niciun comentariu: