duminică, 14 decembrie 2008

printre bloguri

În weekend, sătul de parteneriate pentru România, stăteam ca tot bolnavul de net, cu mausul în mână. Duminică, după şase, chiar numai moacele lui Boc şi Geoană pe toate strimingurile, aşa că m-am apucat să văd ce mai postează blogării băimăreni pe net. În afară de cele pe care le vizitez frecvent, am căutat pe unde am putut, să dau de unul mai de buns simţ. Cu câteva excepţii, nu am avut ce citi. Postări jalnice, orice, numai să fie ceva, filmuleţe de pe you tube, impresii din vacanţa din grecia, comentarii la dinamo - steaua (meciul din primăvară), şi multe, foarte multe adrese expirate. Totuşi, am găsit şi două - trei linkuri care se pot accessa din când în când. Două de fotografie: puzzling myself şi robert hitter. Poze foarte faine. Neşte chestii interesante am aflat şi pe blogul când plouă. Deşi nu am înţeles bine când se întâmplă asta. In the eye of the beholder merită vizitat. Un blog cu postări reuşite. Şi unul pe care l-am remarcat în ultimele săptămâni, cu comentarii la diverse evenimente. Un blog de băimăreni, semnat de un moroşan. A început bine. În rest, bloguri din presă şi cele pe care le bat zi de zi.

Niciun comentariu: