joi, 23 aprilie 2009

Becali de Maramureş i-a sechestrat pe hoţii care l-au prădat

Liderul filialei judeţene Maramureş a partidului condus de Gigi Becali afirmă că a avut parte de un episod similar cu cel care a dus la arestarea finanţatorului Stelei. În timp ce îi sustrăgeau materialele de construcţie aflate pe un teren din comuna Recea, el i-a surprins pe hoţi, după care i-a reţinut timp de două ore, până la sosirea poliţiştilor. Spre deosebire de Gigi Becali, care pentru sechestrarea celor ce i-au furat finanţatorului Stelei autoturismul, a ajuns după gratii, Emil Ambruş a scăpat fără dosar penal.

 

Nu doar Gigi Becali a recurs la reţinerea celor care i-au furat maşina de 100 mii euro. Un alt lider al PNG, preşedinte de filială, a trecut printr-o scenă asemănătoare. În urmă cu câteva luni, Emil Ambruş, preşedintele filialei Maramureş a PNG, a fost prădat de hoţi. Aceştia s-au arătat interesaţi de materialele de construcţie depozitate de Emil Ambruş pe un teren al acestuia din comuna Recea. Până la sosirea oamenilor legii, el s-a văzut nevoit a-i sechestra pe hoţi timp de câteva ore. Acesta a declarat că a fost căutat de hoţi în mai multe rânduri, fapt pentru care s-a hotărât să stea de pază, împreună cu soţia sa, pentru a-i surprinde pe cei care l-au predat. „Cu o seară înainte mi-au furat generatorul şi o grămadă de scule de acolo. A doua zi, a stat soţia de pază şi m-a sunat, să merg repede, că erau acolo. Am ajuns şi i-am prins, după ce au apucat să încarce nişte scândură de acolo. Şi am fost obligat să îi ţin două ore, pentru că Poliţia din Recea nu avea maşină cu ce să vină. Am sunat şi am anunţat furtul respectiv, însă poliţiştii mi-au răspuns că nu dispun de maşină. Am întrebat Poliţia: pot să vin după dumneavoastră. Dar era riscul să fugă hoţii de lângă mine, până mă duceam după ei. Am zis că îl sun pe băiatul meu, să vină el să îi aducă. Mi-au răspuns că vor găsi o maşină, să meargă. Şi au împrumutat o maşină, să-i ducă pe hoţi”, ne-a relatat Ambruş.

 

Să vină, să mă aresteze!

Emil Ambruş nu are nicio emoţie în ceea ce priveşte eventualele urmări ale prinderii şi reţinerii hoţilor, cu toate că preşedintele PNG Gigi Becali a sfârşit-o după gratii. „Să vină, să mă aresteze domnii procurori, că le spun eu la tuioşi de ce i-am sechestrat”, a spus preşedintele PNG Maramureş. Acesta a mai declarat că până la sosirea oamenilor legii, hoţii nu au avut nimic de spus. Abia când Poliţia a ajuns la faţa locului, aceştia s-au dovedit agresivi şi l-au ameninţat pe Ambruş. Până la urmă, totul s-a terminat la Poliţie, unde celor implicaţi li s-au luat declaraţii scrise. Început în forţă, episodul prădării lui Emil Ambruş s-a stins după câteva luni. În repetate rânduri, acesta a fost chemat la Poliţie, pentru alte declaraţii. Şi atât. Sătul să dea cu subsemnatul, Ambruş a renunţat la plângerea depusă. Astfel, autorii au fost scoşi de sub urmărire penală şi totul s-a încheiat ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. În opinia preşedintelui PNG, există o singură soluţie pentru pedepsirea infractorilor prinşi în flagrant. „Ca în Vechiul Testament, când îl prinzi pe hoţ, îi tai mâna. Ochi pentru ochi, dinte pt dinte. Numai aşa se poate în ţara asta”, afirmă Emil Ambruş.

Niciun comentariu: