joi, 4 septembrie 2008

mulţi români se dau intelectuali, dar sunt aproape analfabeţi

Citesc pe un site, că mai bine de jumătate din români nu pricep ceea ce citesc. Şi eu, care credeam că am cititori mai inteligenţi decât ai lor. Sunt de fapt... click-uri. Totuşi, mă întreb cine a mai scos şi procentele astea. Încă de la început sunt suspicios. Adică jumătate din români citeşte, dar nu pricepe nimic. Ceea ce presupune că se citeşte Eu m-aş îndoi de premisa asta. Cred că mult mai puţini citesc. Ceilalţi se uită printre rânduri când deschid netul, că o carte... Mai greu cu timpul. Nu de alta, dar viaţa trece prin stomac, microcentrală, rezervor, înainte de a trece prin bibliotecă. Eu cred că sondajul e unul pe politic. Jumătate din români se uită la politicienii care îi mint în fiecare zi. Nu pricep nimic şi îi votează în consecinţă. Aşa mai merge. Mişto sondaj. Mai sunt?

Niciun comentariu: